Tuesday, May 25, 2010

--dUlU lAiN skAng LaiN--

sgt rs bosan dgn beliau-dlu lain skng lain-bile luahkn ketdkpuasn ati-ckp kite ni mudh ngajuk, emo n so on-dh aku ni de perasaan-mmg r terasa kot-kalo aku ni batu ke tunggul ke-harus r xterasa-bngag thp dewa cipan!!!

kalo aku jht-dh lm dh aku tinggl-letih gk jd penuggu ni-kalo de hasil xpe gk-ni cm harem..ayt beliau "i de tuk u"-kejdh-hapenye kalo cm ni-xsba berasa nk balik s.alm-at least de bnde nk dibuat tyme bosan2-duk umh ni pun-mkin lm suasana cm mkin tegang-bnyk tol mslh nk ditanggung-kan best if dh de life sndri-xde r terasa terabai sgt n xde r terasa cm pngemis duk menagih cm penagih..

wt pmbc semua-maap if rs mnyesal mmbc bobo ku yg hina ni-cuma terasa trlalu mrh n bngang smpai xtau nk luah kt mn-mjur de bobo-blh gk aku mlpskn kemrhn n kebngangan ini..

No comments:

Tuesday, May 25, 2010

--dUlU lAiN skAng LaiN--

sgt rs bosan dgn beliau-dlu lain skng lain-bile luahkn ketdkpuasn ati-ckp kite ni mudh ngajuk, emo n so on-dh aku ni de perasaan-mmg r terasa kot-kalo aku ni batu ke tunggul ke-harus r xterasa-bngag thp dewa cipan!!!

kalo aku jht-dh lm dh aku tinggl-letih gk jd penuggu ni-kalo de hasil xpe gk-ni cm harem..ayt beliau "i de tuk u"-kejdh-hapenye kalo cm ni-xsba berasa nk balik s.alm-at least de bnde nk dibuat tyme bosan2-duk umh ni pun-mkin lm suasana cm mkin tegang-bnyk tol mslh nk ditanggung-kan best if dh de life sndri-xde r terasa terabai sgt n xde r terasa cm pngemis duk menagih cm penagih..

wt pmbc semua-maap if rs mnyesal mmbc bobo ku yg hina ni-cuma terasa trlalu mrh n bngang smpai xtau nk luah kt mn-mjur de bobo-blh gk aku mlpskn kemrhn n kebngangan ini..

No comments: